Netia

Idea

Naszym celem była minimalizacja okresu oczekiwania klientów w kolejce oraz zoptymalizowanie procesu ich obsługi w placówce.

Co zrobiliśmy?

W salonach zainstalowaliśmy iPady ze specjalnie przygotowaną aplikacją, która umożliwiała szybkie i łatwe dopasowanie oferty. Sprawdzamy w bazie adresów Netii dostępne technologie i tak modyfikujemy ścieżkę użycia aplikacji, by klientom wyświetlać tylko te usługi, które Netia może dostarczyć pod wskazany adres. Dodatkowo, mamy możliwość wyświetlenia dowolnej innej treści (np. reklamowej) na urządzeniach w konkretnym salonie, mieście czy regionie. Pozwala to Netii na organizowanie promocji ograniczonych zasięgiem i czasem.

Codziennie po otwarciu salonów sprzedaży oferta jest aktualizowana przez WI-FI. Dzięki temu mamy pewność, że oferty pokazywane klientom są zawsze aktualne.


Zobacz inne realizacje

Netia
Freebee
olesiejuk.pl
AXA.pl
Hyundai.pl
Platon24.pl
swiatwypoczynku.pl
Sklep dla WSiP
Dom Development
Do góry