Idea

Naszym wyzwaniem była kampania wyprzedażowa, w której naszym zadaniem było zakomunikowanie zarówno platformy 20-lecia, jak i promocyjnej ceny.
Jednym z elementów kampanii było stworzenie serwisu WWW.

Co zrobiliśmy?

Serwis hyundai.pl powstał w oparciu o sprawdzony i stabilny framework PHP TYPO3. Strona została zaprojektowana w pełni responsywnie, co umożliwia jej wygodne przeglądanie na dowolnym urządzeniu. W celu zwiększenia jej funkcjonalności, zaimplementowaliśmy w niej inteligentną wyszukiwarkę SOLR a także wygodny konfigurator samochodów i możliwość ich oglądania w 3D. Od strony zaplecza, dokonaliśmy integracji z systemem CRM Siebel a także stworzyliśmy mechanizmy synchronizacji ze stronami dealerów.

Efekty

W czasie rosnącego kryzysu na rynku motoryzacyjnym zainteresowanie Hyundaiem w tym okresie wzrosło o 39% względem wyprzedaży 2011/12 roku. Ponad 67% więcej osób umówiło się na jazdę próbną w stosunku do roku poprzedniego. 


Zobacz inne realizacje

Netia
Freebee
olesiejuk.pl
AXA.pl
Hyundai.pl
Platon24.pl
swiatwypoczynku.pl
Sklep dla WSiP
Dom Development
Do góry